All The Musthaves ♥

haaaii iedereenn , 

Vandaag heb ik een superleuk artikel voor jullie. Wantt ... Ik werk vanaf eergisteren samen met All The Musthaves. Het zijn twee superleuke meiden die sieraden (voorall horloges) verkopen voor een klein en schappelijk prijsje. Herken je dat moment dat je bijv. een  supperleuk horloge ziet op een webshop die je ontzettend graag zou willen bestellen. Het is liefde op het eerste gezicht, het horloge MOET gewoon deel uitmaken van je leven. Je klikt het aan om van dichtbij te zien. Enn dann .. (tromgeroffel) zie je de prijs. Haast huilend val je van je stoel, een horloge die zoo mooi was voor haast 30 euro, (huilhuilhuil). Hier erger ik me groen & geel aan, (rare uitdrukking :P). Noujaa,                                                                                                   dan maar niet heaa ..  

Lees maar gauww verder :) 


Marieke en haar nicht dachten daar ook zo over en zijn toen een soort van webshop begonnen. Niet echt een webshop, maar ze verkopen het via Facebook en/of bestellen@allthemusthaves.com . Ik stondd echt met verbaasde ogen naar hun producten te kijken. Wat een prachtige sieraden. Echtt wonderbaarlijk mooi ♥. 



'' Ik (Marieke) ergerde me heel erg aan de webshops en winkels die horloges en andere sieraden verkochten voor veel geld.
Creatief als ik ben, ging ik online op zoek naar goedkopere versies en die vond ik. Ik kocht wat horloges en accessoires voor mezelf, en kreeg daar
heel veel positieve reacties op. Toen heb ik besloten om samen met mijn nicht een klein webshopje te openen.
Dit doen we nog niet via een website omdat we het op dit moment nog via Facebook en Instagram redden.
Hoe kun je bij ons bestellen? Dit gaat via Facebook of mail (bestellen@allthemusthaves.com). Stuur een berichtje naar onze Facebook of mail (Facebook.com/allthemusthaves),
en we zullen meteen antwoorden. Daarna doen we het horloge op de post. We vragen geen dure verzendkosten, alleen maar de kosten voor de postzegel(s).

We houden de kosten zo voor beide partijen laag. Het is gewoon onze hobby en we hoeven er niet rijk van te                                                                                                                  worden ;-). ''

All The Musthaves is een superleuk bedrijfje, met prachtige items. Tenminste het is echt mijn smaak. Zelf ben ik ook aan het denken om wat te bestellen maar ik weet het nog niet. Aangezien mijn moeder liever niet heeft dat ik wat bestel :$.



 Dit is een prachtig blauw horloge, met leuke vlinderarmbandjes erlangs. Dit horloge zou geschikt zijn voor een dagje school, supertrendy en ook nog eens handig want je kan de tijd zien, (hahaha, logisch Dinorah. Het is een horloge :z)









Dit horloge vindd ik echt een tienerhorloge, voor volwassene is hij ook wel leuk hoor, maar ikdenk dat ze meer besteld worden door tieners. Het armbandje erlangs vind ik ook echt superleuk. Het ankertje staat (volgensmij) voor vrijheiid. Als je vindd dat ik onzin uit zit te kramen laat dat even achter in de comments. Het mintgroene bandje maakt het wat ''speelser'' . Ik denk dat deze geschikt is voor een dagje uit, of als je gewoon gaat shoppen. 







Ik heb geen idee waarom maar als ik dit horloge zie moet ik aan ''indianen'' denken. Ook dit horloge vind ik echt prachtig. Echt de moeite waard om te kopen.



Dat waren wat horloges van All The Musthaves x










Kuss Dinorah


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen